Print stranice
Tražilica

Arhiva novosti

Upozorenje potrošačima Hvarskog vodovoda

22/02/2018 S obzirom da se sljedećih dana očekuju iznimno niske temperature mole se građani da zaštite vodovodne instalacije, prvenstveno okna vodovodnog priključka, te instalacije koje su više izložene hladnoći, kao vanjske slavine, cijevi izvan objekata kao što su vikendice, garaže, konobe i sl.

Stoga, molimo potrošače da poduzmu sljedeće mjere:

-zaštitite vodomjerna okna priručnim sredstvima poput daske, stare deke, tkanine, stiropora, jutene vreće, slame i sl.

-ispustite vodu iz slavina u dvorištu i internih vodovodnih cijevi koje nisu u uporabi

-u vikendicama i ostalim objektima koji se ne koriste redovito ili u kojima nitko ne stanuje zatvorite ventil iza vodomjera i ispustite vodu

-pripazite na vodomjere u podrumskim prostorijama koje nisu zaštićene.

Nadamo se da ćete se pridržavati navedenih mjera, a sve u svrhu kako bi se izbjegli dodatni troškovi.

Zahvaljujemo na razumijevanju.

Tehnička služba Hvarskog vodovoda 

više

Lokacijska dozvola za odvodnju

02/03/2017

Lokacijska dozvola za odvodnju i rekonstrukciju vodovodne mreže u mjestima: Jelsa-Vrboska-Basina-Stari Grad.

Izdana je dozvola i na uvidu je svim interesiranim građanima. Nalazi se u zgradi Hvarskog vodovoda u Jelsi, Radičina bb ili na broj telefona: 091/ 1717 031.

Lokacijska dozvola za Jelsu

Lokacijska dozvola za Vrbosku-Basinu

Lokacijska dozvola za Stari Grad 

više

Upute za plaćanje

26/07/2016

Ukoliko želite plaćati račune putem trajnog naloga potrebno je da jedan od računa svakog pojedinančnog priključka Hvarskog vodovoda d.o.o. odnesete u najbližu poslovnicu Privredne banke Zagreb i sklopite s njima ugovor.

Računi se mogu plaćati periodično tromjesečno, polugodišnje ili jednom godišnje. Ukoliko se odlučite za jedan od navedenih perioda obavezno nas o tome obavijestite.

Ukoliko ne očekujete da će biti potrošnje vode na duži period možete na vlastit zahtjev zatražiti uklanjanje mjerila za što se obračunava naknada od 250,00 kn. Takva mogučnost isključenja ne smije prijeći razdoblje od 3 godine.

Ukoliko nema potrošnje na priključku računi će biti ispostavljeni svaka četiri mjeseca

Tonči Barbarić, voditelj komercijale 

više

Obavijest potrošaćima

26/07/2016

Prigovor na račun može se izjaviti na zapisnik u poslovnim prostorijama, pisanim putem, poštom, telefaxom i elektroničkom poštom. 

Eventualne kvarove na vodovodnoj mreži do kućnog priključka, što je u nadležnosti Vodovoda, molimo prijavite na dežurne telefone: PON.-PET. od 7:00-15:00 sati na brojeve:

091/ 516-9239 ili 021/ 778-260, a u ostalo vrijeme: 091/ 516-9239. 

više

Obavijest potrošačima

25/05/2016

Poštovani potrošači,

Sukladno Zakonu o osobnom identifikacijskom broju NN60/08 (čl.5,st.2) dužni ste Hvarskom vodovodu d.o.o.kao zakonskom korisniku osobnih identifikacijskih brojeva dostaviti OIB vlasnika vodomjera.

Vaši podaci će se koristiti isključivo u svrhu obavljanja poslovanja, sukladno zakonu o osobnom identifikacijskom broju NN 60/08.

Ukoliko vlasnik vodomjera (čije je ime na računu za vodu) preminuo ili je promjenjeno vlasništvo, dužni ste nam dostaviti dokument na kojem se vidi tko je novi vlasnik (rješenje o nasljeđivanju, kupoprodajni ugovor,...).

Ukoliko nam ne dostavite dokaz o vlasništvu biti ćemo prisiljeni raskinuti ugovor o isporuci vode te samim time obustaviti isporuku.

Tražene podatke možete dostaviti elektroničkim putem na e-mail adresu: info@hvarskivodovod.hr, na broj faxa: 021/ 778-261 i na brojeve telefona 021/ 778-260 i 021/ 778-267.

S poštovanjem,

Ivan Grgičević, direktor 

više